maandag 5 september 2011

Upgrade en IPB tickets

Zoals ieder jaar stort ik me altijd weer vol enthousiasme op de fora en andere "vakantie gerelateerde" internet activiteiten en ook dit jaar haalde ik er weer een bom tips uit. Zo weet ik dat we ons moeten inschrijven voor de "Tea with Alice" en dat "Desperate Shipmates" erg leuk moet zijn. Of ik het daar mee eens ben is een tweede, want ik merk wel dat veel mensen (vooral Amerikanen, al kunnen de Engelsen er ook wat van) een tikkeltje 'enthousiaster' zijn dan wij.

Zo hoef ik nou niet bepaald op de foto met een character, ik sta alleen als een appeltje in de rij omdat Elora dat leuk vindt. Toch zijn er menig 40+ dames die toch schijnbaar heel wild van Mickey worden en snode plannen hebben om Minnie in een reddingsbootje te lokken en deze op volle zee vrij te laten. De arme actrice in het pak zal niet weten wat haar overkomt... O.o

Maar goed. Plots begon iedereen vrolijk over zijn kamer nummer te lallen en ik dacht: "Hoe weten die mensen dat dan?".... tot ik even op de site ging kijken. Dit jaar hebben we namelijk netjes een inlog code gekregen zodat we van alles online kunnen regelen (had ik al gezegd dat ik echt NOOIT meer Disney dingen via een Nederlands reisbureau zou willen regelen?)

En ja hoor, ons kamer nummer prijkte keurig op de website... daar stond het... 2014. Okay... het begint met een 2... dus we zitten op dek twee. (Jakkes wat ver weg van alles was mijn eerste reactie, al had ik het wel verwacht want catagorie 10C waar we inzaten was geloof ik alleen op deck 1 of 2) Maar goed, ik dus het dekplan van deck 2 erbij gespeurd... hmmmm, was ik nou scheel, ik zag toch echt geen 2014 in het middenstuk en wij hadden toch een inside cabin?? Oh... wacht... he? Hij staat aan de buitenkant... oh en is een ander kleurtje... ehm, even kijken... OH! Dat is catagorie 9C.... een kamer met een RAAMPJE!!! Wow... wij hebben nog nooit een raampje gehad. Even maakte ik me nog ongerust dat dit misschien heel licht zou zijn (Ik zag Elora al om 7:00 voor mijn neus staan: "Mamma ik kan niet meer slapen").... maar ik heb me laten geruststellen dat dit echt niet het geval is en ben heeeeel erg in mijn nopjes met de upgrade.

Normaal zijn wij nooit de geluksvogels die gratis upgrades krijgen enzo... maar ja.. nu werkt mijn man voor een vliegtuig maatschappij en dan wordt je voorgetrokken. Het is wel lekker hoor om ook eens voorgetrokkent te worden.

En over Transavia gesproken, Daan heeft de IPB tickets besteld. Wat een prijsverschil zeg! Ik sloeg stijl achter over toen ik de prijzen zag en weet nog steeds niet of ik het nou wel goed gelezen heb, want ergens zegt de sceptische ik in mij "Dat KAN toch niet??"

Ik ben erg blij met Daan zijn nieuwe baan!! hahaha!!! Wat een feest.

Voorlopig mogen wij over 4 dagen op vakantie en over 5 dagen hebben we onze prachtige kamer MET patrijspoort!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten