zondag 25 september 2011

15 september (dag 7)

Weer een zeedag, de eerste van 5 en we konden lekker uitslapen. Het was wat ruw vannacht, het water, maar ik werd wel zonder groene gelaatstrekken wakker, dus dat is te doen. De klok is twee uur naar achter gegaan en zo werden we alsnog om 7 uur vanochten wakker… Oops.

Na een ontbijtje kwamen we er achter dat het nog geen tijd was voor de kidsclub. Pappa is met Elora naar de film gegaan en ik ben lekker met mijn boekje (mistborn) in de zon gaan zitten.  Na een tijdje kwam Daan ook naar boven, waar we op dek tien lekker weg uit de menigte boekjes hebben gelezen en naar de oceaan hebben gestaard. Heerlijk soms dat niets doen. Ik heb nog even wat haarspeldjes voor mezelf gehaald (ja stom die was ik vergeten in te pakken) en een pet die ik makkelijk na de vakantie aan Elora kan doneren (er staan prinsessen op) om mijn aarbei roze neus te beschermen. Ook heb ik nog maar een kleinigheidje voor Elora gehaald omdat ze zo lief kan spelen en dat stomme poppetje was ze had gekregen van ellende uit elkaar valt. Vlak voor dat we Elora wilde gaan halen om te gaan lunchen liet ze ons oproepen omdat ze liever met ons wilde lunchen… hihihi great minds think alike and fools seldom differ. Het zonnetje werd steeds heter en na de lunch leek het ons beter om toch maar weer even uit de zon te gaan. Elora was ook erg moe en het leek ons beter als ze even een tukje zou doen. Vanavond is de Villains show, dus daar gaat de familie Noordeloos dan ook maar naar toe.  Jojo onze cabin cleaner heeft onze hut weer super achtergelaten. Iedere dag krijgen we ook een leuk diertje. Tijdens de lunch zagen we trouwens Angelina, wat ik zo’n leuk mens vind. Onze andere server is Basori, die is wat apart maar ook wel aardig. Het zou zo een Disney figurant kunnen zijn… hihi

Die zeedagjes zijn lekker relaxed en we doen eigenlijk niet zo veel  op dit soort dagen. Elora wilde helaas niet slapen tussen de middag en was ook een beetje in een vervelende bui. Dan gaat ze heel veel aandacht vragen is ze een tikkeltje brutaal en probeert ze telkens een tegenstrijdig standpunt in te nemen. Het is dan net een mini puber, maar ze is sowieso veel te volwassen voor een kind van 4. Het is zo raar om haar te vergelijken met leeftijdsgenootjes.

Na niet geslapen te hebben maar wel ons in een chaggerijnige bui gebracht te hebben was het maar de vraag of we ’s avonds naar Villains konden gaan. Bij het eten was de familie uit Texas al voor de tweede keer afwezig, dus we hoopten dat het wel goed ging met ze. De andere familie begint nu een beetje los te komen. Ze zijn wat stil en een tikkeltje saai en niet zo gewend aan humor, maar het wordt steeds beter naarmate de avonden voorbij gaan.

Villains was verbazingwekkend leuk. Ik vond het de vorige keer echt helemaal niets, maar dit keer was hij super. De grapjes waren beter en de acteurs waren geweldig (vorige keer waren ze erg… “mwoh”

Helaas redde Elora het niet tot het bal en hebben we een vermoeid kindje mee naar de kamer genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten