donderdag 8 september 2011

De show gaat beginnen!!! ;)

Natuurlijk ben ik al vanaf 4:30 klaar wakker... het is immers vakantie, dan doe ik niet meer aan slapen ;) Het was een "rough night" vannacht, want Elora, die veel te laat in haar bedje lag door de omstandigheden, heeft dit met luidruchtige dromen moeten verwerken. Als ik zeg dat ik ongeveer 3 uur geslapen heb dan overdrijf ik... ik denk dat het veel minder was.

Maar goed dat mag de pret niet drukken. Het was chaos gisteren. De laatste dingen moesten worden opgeruimd/ uitgezocht/ ingepakt en ik had er een dagtaak aan kan ik wel stellen. Ook moesten er nog wat dingetjes worden gekocht en ik wilde heel graag weer naar de kapper. Ik ga maar eens in de 1 1/2 a 2 jaar (nee dat is geen grapje) en vond dat het hoognodig was. Je wilt er toch een beetje fatsoenlijk uitzien voor een cruise of niet?

Mijn moeder kwam 's middags dol enthousiast mijn dochter thuis brengen met de mededeling dat ze ook een cruise gaat maken tijdens dat wij weg zijn. Ik vind het zo gaaf voor haar, ze heeft altijd al van Venetie willen genieten en daar gaat ze nu naar toe. En het is bijna een soort second honeymoon, want toen ze op huwelijksreis gingen, hebben ze een vergelijkbare cruise gemaakt die op een aantal zelfde havens stopten. Dat wordt romantische herinneringen ophalen dus!! Ik hoop dat ze het heel erg naar hun zin gaan hebben en ik heb de weergoden even gesproken... dat zit wel snor!

Mijn kappers afspraak liep een beetje uit. We hebben eerst wat gegeten bij Gina in Leidschendam wat heel sfeervol was, maar het eten was erg smaakloos (was wel jammer) en daarna mocht Elora van het geld dat ze van Opa had gekregen iets uitkiezen in de speelgoedwinkel en ging mamma naar de kapper. Mijn haar is weer een stukje korter en misschien maak ik er nog een foto van (die plaats ik dan later wel hier)

Na een zware nacht was ik toch erg actief wakker. Ik ga me zo ook douchen en aankleden en kattenbrokken halen (zijn we gisteren vergeten) Daan gaat kijken of hij mijn iphone weer aan de praat krijgt O.o Natuurlijk heeft dit ding het een dag voor mijn vakantie begeven. Hij liep vast en nadat Daan mijn simkaart er in en er uit heeft gehaald... herkent het kreng mijn inlogcode niet meer... WTF??!! Maar goed... "adem in, adem uit" Niet dat ik wil bellen, maar het is fijn als ik kan sms-en op de vakantie, mijn muziek kan luisteren en mijn agenda gewoon bij de hand heb... dus "fingers crossed" want ik word hier niet vrolijk van.

Eerst hebben we nog de Bruiloft van Coen en Miriam en daar hebben we ook veel zin in. Ik heb anderhalve dag geknutseld aan een alternatief voor een envelopje waar we het geld in doen en ik ben best tevreden met het resultaat.

De laatste dingen zijn bijna gedaan, twee koffers liggen al sinds gisterenavond in de auto (volgeladen dus er is niet veel ruimte om dingen te kopen, maar misschien is dat maar goed, want ik wil immers naar California volgend jaar, en dat kost ook geld) Elora laten we tot het laatste momentje slapen.

Vanavond slapen we in Barcelona. Het zal wel een beetje een zooitje worden want mijn Spaans is roestig en we moeten met een taxi het hotel gaan vinden. Ik hoop ook dat het hotel daadwerkelijk op loopafstand van het cruise terminal is!!

Spannend hoor!! Morgen gaan we lekker aan boord en dan gaat het grote genieten beginnen.

We hebben er zin in!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten