zondag 25 september 2011

13 September (dag 5)

Ai Caramba, wat een nacht. De zee was onstuimig en mijn maag was het er niet meer mee eens. Na menig nachtmerrie waarbij ik toch echt overtuigd was dat ik uit bed zou vallen, was ik bijna blij dat het ochtend was. Ook Elora werd telkens wakker en riep hard: Mam, Pap, Ik val uit mijn bed.
Ik was niet echt gelukkig toen ik een tikkeltje zeegroen uit mijn hut verscheen. Daan had wat pilletjes bij de receptie voor me geregeld en die hielpen gelukkig wel een beetje. Precies op de dag dat wij een Palo brunch hadden natuurlijk! Ook de mensen die aan boord van het schip werkten tuimelde door de gangen heen, dus het was echt wel heftig (al zag het er best rustig uit als je naar buiten keek)

Om half elf hadden wij een brunch afspraak, dus ons ontbijt was erg licht (een beetje fruit omdat we toch al vroeg wakker waren) en voor Elora was er een stevigere maaltijd, want zij mocht niet mee brunchen. Nadat wij Elora bij de kidsclub hadden afgezet kon het feest beginnen.



Het was heel erg sjiek en leuk om een keer gedaan te hebben. Het eten was zalig (krab, caviaar en andere lekkernijen waren er in overvloed op het bijzondere buffet)

We waren nog maar net met de eerste gang begonnen of Elora liet weten dat ze wilde worden opgehaald… NEE HE? We hebben nog 1 gang genuttigd (het meisje aan de telefoon verzekerde ons dat ze haar wel even bezig zou houden, maar wij zaten toch niet meer lekker) en toen zijn we haar gaan halen. Elora wilde inmiddels wel weer blijven, maar zo waren we niet getrouwd en ze mocht mooi even mee gaan.

Onze dag was verder een beetje rustig. Onze WC liep over, dat was wat minder. We hebben sinds dag 1 al problemen met het doortrekken (wat heel erg vervelend is) en vandaag was het wel heel erg bont.

’s Avonds hebben we in Parot Cay gegeten waar dit keer Mini Mouse ons kwam verrassen met een show. Het was weer een vroege avond want de entertainment is echt teleurstellend voor ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten