maandag 22 augustus 2011

nog 18 dagen

De laatste drie weken lijken het langst te gaan. Vorige week heb ik vrij aangevraagd op Elora's school. Omdat ze 4 is mag ze nog buiten de schoolvakanties weg, ze is immers nog niet leerplichtig. Daar maken wij dus nog even dankbaar gebruik van! Maar het moet wel even doorgegeven worden en dus doen wij alles netjes officieel.

Zo nu en dan gooi ik al dingen in de koffer, maar veel dingen kunnen toch pas op het laatste momentje worden ingepakt. Dat is wel een nadeel dat we op vrijdag vertrekken, het inpakken moet dus het weekend ervoor. Maar goed, mag niet hinderen. Ik heb op dit moment een beetje de "hoe eerder des te beter" instelling. We zijn aan vakantie toe, ik merk het. Daan is heel erg moe en Elora trouwens ook. Ze heeft wel school vakantie gehad, maar dat is anders dan echt op vakantie. Het gaat er ook meer om dat we er aan toe zijn om lekker als gezinnetje even weg te zijn. Even helemaal niets moeten en leuke dingen doen... heerlijk. Als het aan mij lag gingen we 2x per jaar op vakantie... maar die tijd komt nog wel als we wat rijker zijn ;) Of we moeten niet zo luxe op vakantie gaan... maar ehm... dan ga ik liever gewoon 1x en dan wel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten