donderdag 20 oktober 2011

18 september (dag 10)

Hongerig werden we wakker om een uur of half vijf…. Tja toch wel een beetje jetlag, al hebben we er niet echt ‘last’ van. We zagen onze tafel genoten bij het ontbijt.  Het zijn aardige mensen, erg rustig maar dat is ook wel eens fijn. Dus we zeiden elkaar even gedag maar aangezien wij al bijna klaar waren hebben we niet echt samen ontbeten.

Natuurlijk zijn we na het eten weer in de Goofy Pool gesprongen. Het was echt zo druk dat ik er na een drie kwartier toch maar uit ging, Elora en Daan hebben het wat langer uitgehouden. Er waren bijna geen stoelen, maar gelukkig zagen we onze andere tafelgenoten die net weg gingen dus mochten wij hun stoelen hebben. Dat scheelde weer, want ze stonden ook een beetje in de schaduw (en dat was wel nodig) Na het zwemmen hebben we dan ook nog even in het zonnetje gelegen maar het was TE heet voor ons, het was echt belachelijk warm, we merken dat we in het caribische gebied zitten nu. Dus ook dat hielden we niet langer dan een half uurtje uit. De drukte en de hitte waren geen fijne combinatie.

Nadat we weg gevlucht waren bij het zwembad mocht Elora naar de kidsclub en wij hebben de helft van Pirates of the Caribbean deel vier gekeken (we hadden hem al gezien en vonden het te lang om Elora daar de hele tijd te laten zitten terwijl het lunch tijd was) Elora vond het zelf helemaal niet te lang, maar was wel blij dat ze lekker met ons mocht gaan lunchen. Dus na een Colombiaanse lunch zijn we gaan schuilen van de hete zon in de hut en een middag dutje gaan doen (tenminste Elora en Daan) want wij wilde haar lekker fris en fruitig die avond omdat we naar de Alfred and Seymour show wilden gaan. En als Elora 's middags niet even slaapt is er een dikke kans dat we opgepiept worden. En Alfred and Seymour is NIET de show waar je dus eerder weg wilt gaan. Ik zou niet eens naar de wc durven... *grijns* (meer daar over later)

Elora heeft heerlijk van een uur tot kwart voor vier geslapen en daarna hebben wij samen spelletjes gespeeld (raad het disney character) waar Elora ook nog best goed in was en Daan en ik steeds competatiever werden. We hebben zo gelachen dat tranen in onze ogen stonden en toen was het al weer tijd voor het eten. Het eten viel erg tegen, tenminste de hoofd gerechten. De caribische voorgerechten waren namelijk zalig.

Elora mocht naar de kidsclub en wij hebben ons vermaakt met de show van Alfred and Seymoure. Een van onze tafelgenoten kwam laat binnen in de show en werd spontaan voor gek gezet (ik voelde me al schuldig dat ik hem niet gewaarschuwd had) En echt "they don't pull their punches" en gaan er lang op door. Ze plaagden hem nog een aantal keer tijdens de show.

We hebben echt zitten huilen van het lachen dus dat was geweldig. Ik heb overigens ook de Chocolatetini geprobeerd (die verdacht veel naar baileys met chocosaus smaakte, maar wel erg lekker was) Er was op een gegeven moment weer een mijnheer die te laat was en ook hij kreeg de wind van voren. Deze mijnheer besloot ook eerder weg te gaan en dat pikten de heren natuurlijk helemaal niet. Toen de man (die ergens voorin in de zaal zat) het op een lopen zette ipv op de kritiek in te gaan, rende Seymour als een Olympisch kampioen de trappen op om de man te onderscheppen, het was echt zo bizar om te zien. Daan en ik hadden het niet meer. Het was net een klucht. De man kon het geloof ik niet helemaal waarderen. 
Wij zijn netjes tot het einde van de show gebleven en hebben daarna Elora opgehaald. Ze zat heerlijk te knutselen en wilde nog niet weg tot ze 'klaar was'. Daan had geen zin om rond te hangen dus ik zei dat hij lekker een boekje kon gaan lezen op een van de banken buiten de club en ik ben nog even met haar gebleven. Ik heb nog een half uurtje met haar zeemeerminnen van pijpragers zitten knutselen en Elora was er zo blij mee dat ze nog steeds speelt met de meermin die ik gemaakt had. Tijdens het knutselen heb ik een paar dames van de kidsclub wat beter leren kennen. Wat een leuke meiden zijn het toch en wat doen ze toch veel met die kids. Het is er altijd zo gezellig en je kan niet binnen lopen of er gebeurd iets spectaculairs. Maar de kinderen kunnen ook voor rustige activiteiten kiezen, dus er is echt voor ieder wat wils. Elora vindt het er geweldig en wij zijn blij dat ze het zo naar haar zin heeft. Ik vond het leuk om ook even samen met haar te freubelen. Het was een leuk eind aan een super leuke dag. Ik merk dat ik het sinds we toch iets meer dingen doen overdag leuker vind op de cruise. De hele dag lezen is toch niet alles voor me op vakantie. Ik heb ook pas 2 boeken uit (de eerste mistborn die erg goed is) en vandaag Brains die ik aardig vond maar ook niet helemaal kapot van was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten