dinsdag 19 juli 2011

Thema Dolfijnen

Een van de eerste dingen die ik graag doe als ik op vakantie ga is: Blogjes lezen. Het leuke van blogjes lezen is dat ik a) Voorpret heb en b) inspiratie krijg van wat andere mensen hebben gedaan. Zo vond ik dankzij een Engels stel een site voor Gibralter om op Dolfijnen Safari te gaan. Op de foto's van de mijnheer van de familie zagen we zo'n 50 a 60 dolfijnen bij elkaar!! WOW!!! Dat wilden wij natuurlijk ook meemaken. En nu zijn deze mensen rond dezelfde tijd van het jaar zijn gegaan als wij gaan, dus we zijn hoopvol dat wij ook veel foto's kunnen gaan maken van dolfijnen.

De safari is in ieder geval geboekt en betaald:http://www.dolphinsafari.gi/ en we hebben er zin in!!!

Dus deze vakantie gaan we op Dolfijnen safari (ik mag het niet jacht noemen want dan denkt Elora dat we ze pijn gaan doen... O.o) We gaan met het schip de Santa Anna (of was het Santa Maria) de replica van het schip van Columbus en daar moeten we goed opletten of we dolfijnen zien en we gaan bij Tortola het water in met dolfijnen! Het is echt een thema geworden, een heel leuk thema, want laten we nou gek op dolfijnen zijn *grijns* En als we echt mazzel hebben zien we misschien nog een walvis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten