dinsdag 5 juli 2011

auto

De auto is geboekt!! Hoera, we gaan straks lekker rondtoeren in een chrysler sebring (of soortgelijk) tussen Cape Canaveral en Miami.

Ook hebben we knopen doorgehakt wat betreft de uitjes. Elora wil naar de dierentuin giraffen voeren en ik wil haar graag mee naar het kinder museum nemen. De Amerikaanse Apenheul en de krokodillen jacht moeten wachten tot ze wat ouder is.

Ook heb ik besloten voor deze vakantie toch ook maar een e-reader aan te schaffen. Dit wordt namelijk een "zit in het zonnetje en lees" vakantie voor ons en ik stond al tussen mijn stapels boeken te twijfelen welke ik mee zou nemen en welke eigenlijk te zwaar zijn. Dus een ereader is een oplossing. Op Amazon heb ik zo'n honderd gratis boeken gevonden, dus ik kan mijn lol voorlopig op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten