zaterdag 30 juli 2011

Hoera!!! Even een kleine disney interlude!!

Zo maar even spontaan, worden we meegenomen naar Euro Disney!! Tenminste Elora en ik, want Daan moet gewoon werken. Hij heeft ook niet zo'n zin in Euro Disney. Daan houdt van het echte werk: Disney World, daar heeft hij zijn hart aan verloren, maar het Franse kleine broertje van Disney World, daar heeft Daan niets mee. Iemand noemde het heel toepasselijk: Disney Lite. Dat is het ook wel, maar dat maakt het voor mij niet minder leuk. Ik blijf het leuk vinden!

Mijn nichtje gaat samen met mijn tante en die hadden mijn moeder weer helemaal gek gemaakt dus die vroeg of ik ook zin had om mee te gaan. Ja, zin dat had ik wel... maar ehm... geld, dat weer wat minder, we gaan immers over 6 weken op vakantie! Na heel veel ja... nee.... ja... nee of toch ja?? Werd het JA! Mijn moeder trakteert ons op 3 dagen en 2 nachtjes Euro Disney. Mijn nichtje en haar grut verblijven in het zelfde apartement en we gaan gezellig met een hele groep. Het is ook leuk dat mijn moeder en mijn tante het goed met elkaar vinden en mijn nichtje is voor mij bijna een soort zusje en de kinderen kunnen het ook allemaal goed met elkaar vinden. De mannen blijven allemaal thuis. Ook wel eens lekker (al ga ik Daan stiekem echt wel missen, want ik vind het heerlijk dat wij dit soort dingen samen kunnen delen)

Nog 3 nachtjes slapen en dan hebben we al een mini vakantie!! Ik heb er zin in. Ben heel erg benieuwd naar de verschillen! Ik heb gehoord dat er ook echt een aantal heel andere attracties zijn. Ik ben benieuwd naar het pinokkio ritje en naar het cars ritje (die laatste heb ik nog nooit gedaan) De laatste keer dat ik in Euro Disney was was op 30-03-03... zo lang geleden al weer. Deze datum weet ik goed omdat Daan mij toen in het labyrinth van Alice in Wonderland (tussen de schreeuwende kinderen) ten huwelijk heeft gevraagd!

Ik heb er zin in!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten