woensdag 20 juli 2011

niet vergeten

Pfft nog 52 dagen en ik ben nu al bezig met mijn "niet vergeten lijstje" (die ik overigens altijd weer ergens vergeet)

Goed niet vergeten geld mee te nemen, euro's voor de taxi (32 las ik maar liefst en het zou zelfs duurder kunnen zijn, goede morgen zeg!) euro's voor fooi voor de kruiers. He hoe ging dat ook al weer? Konden we onze koffers al gelijk bij de kruiers achterlaten? Ik weet het niet meer. Ik hoop het wel, want we hebben best wat tijd te overbruggen.

Zonnebrand... geen zonnebrand vergeten (al vraag ik me af wie de zon gestolen heeft deze zomer, want lekker weer is het niet meer)

Oh en dan hebben we ineens nieuwe dingen, zoals het werk pasje van Daan. (Tja je wilt korting of je wil het niet he? Dan moet je pasjes mee gaan slepen) En oh ja, we moeten natuurlijk weer van alles uitprinten... ehm... Esta was volgens mij nog geldig.

Ik voel me net een verstrooide professor momenteel. Nog 52 dagen, nog iets minder dan 8 weken... zo lang is dat niet meer, maar het voelt zo ver weg momenteel. Ik geloof daadwerkelijk dat ik een beetje verslaafd ben aan vakanties. Mocht ik ooit mijn boeken gaan publiceren en JK Rowling fortuinen gaan verdienen (voor minder doe ik het ook hoor) dan ga ik 3x per jaar op vakantie. Dat lijkt me wel wat, iedere 4 maanden 2 of 3 weken weg.

Hey... a girl can dream, can't she?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten